استیل اذین سوراخ شد
نوشته شده توسط : محمد

ستارگان پر نام و نشان استیل که با رقم های کلان وارد این تیم شده بودند چاره ای جز قبول شکست از مردان تراکتور نداشتند.
فراز کمالوند سرمربی محبوب و فهیم تیم که در گذشته وعده هایی را که داده همیشه عملی کرده این بار نیز همان طور که از قبل قول داده بود تیمی را روانه ی میدان کرد که تنها و تنها بوی آسیایی شدن را داشت. فراز در آغاز فصل در صحبتی که با هواداران داشت به آنها وعده داده بود که هواداران باید تراکتور واقعی را از هفته پنجم و ششم به بعد ببینند. درست در هفته ی ششم وی به قول خود عمل کرد و با ترکیبی ایده آل ملوان را در تبریز مغلوب کرد و سپس استیلی را شکست داد که اکثر ستارگان فوتبال ایران را گرد آورده است.
بازیکنان تراکتور هم واقعا از جان و دل زحمت کشیدند و با غیرت و تعصب مثال زدنی خود بازیکنان استیل را سردرگم کرده بودند. کرار و کیانی البته نمایش خیره کننده تری داشتند و با حرکات تکنیکی و شوت های سرکش خود از یک سو ایجاد موقعیت می کردند و از سوی دیگر با موقعیت سازی برای سایر بازیکنان اجازه ی دفاعی شدن تیم را نمی دادند.
بازی دیروز ترکیبی از توانایی و خلاقیت بازیکنان علی الخصوص کاپیتان محمد نصرتی بود و از سوی دیگر نشانگر غریزه و استعداد ذاتی فراز کمالوند در هدایت تیم بود.
هواداران تراکتور هم که هرگز این تیم را تنها نگذاشته اند با حضور چندین هزار نفری خود و تشویق بی امان تیم بار دیگر نشان دادند که تراکتور پرهوادارترین تیم آسیا است. امیدواریم که روند شکست ناپذیری تیم در بازیهای بعدی نیز ادامه یابد و در پایان فصل شاهد حضور تراکتور در بازیهای آسیایی باشیم.




:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 87
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : 8 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: